Що таке ТОП-3 і чому це так важливо
ТОП-3 називають три перші позиції серед усіх сайтів у видачі. Знаходження інтернет-порталу на одному з таких місць забезпечує максимальний трафік, довіру відвідувачів, а отже високу конверсію.
Важливість попадання в ТОП-3 можна пояснити психологією людини, яка насамперед проходить на сайти, що знаходяться вгорі. Щоб підштовхнути сайт до заповітного топу, скористайтеся безкоштовним сервісом.
А якщо він знаходить тут максимум необхідної інформації та необхідні йому послуги, товари та сервіс, вже немає необхідності йти та дивитися решту сайтів, що знаходяться нижче за списком.
У зв’язку з цим величезна частина користувачів інтернету стає клієнтами ресурсів на верхніх позиціях, а сайти, які не змогли там опинитися, змушені “збирати крихти”.
За статистичними даними, на перший рядок видачі припадає 53% усіх кліків, на другий — 15%.
Третій рядок отримує увагу 9% всіх користувачів за цим запитом. На решту рядків видачі з конкретного питання користувачів, введеного в рядок пошуку, припадає всього 27% відвідувачів.
Що впливає на потрапляння веб-ресурсу до ТОП-3
Входження сайту до перших трьох позицій видачі забезпечує:
Щоб сайт вийшов у трійку лідерів пошуку, оптимізатору необхідно забезпечити високий рівень показників за декількома параметрами.
Внутрішня оптимізація сайту
Для того, щоб системи пошуку високо оцінили цей параметр, оптимізатори стежать за кількома факторами:
Нарощування маси посилань, кількість останніх інших ресурсах також оцінюються пошуковими системами.
Для виведення сайту в ТОП-числа необхідно подбати про наступні параметри:
Пошуковики вважають, що чим більше посилань представлено на інших ресурсах із позитивною репутацією, тим більше довіри викликає сайт.
Що оцінка цього параметра системами пошуку, то краще і рейтинг ресурсу.
Поведінкові фактори просування у пошукових системах
Пошукові системи обов’язково відстежують поведінку відвідувачів ресурсу. Основна увага приділяється перевірці:
Чим більш комфортним сайт здасться користувачам (це буде видно за вказаними вище параметрами), тим кориснішим та гіднішим підвищення позиції у видачі будуть знаходити його пошукові системи.
Google вважає, що оптимальна довжина статті має бути в середньому 15 000 знаків.
За допомогою експертного опитування можна підвищити авторитет сайту серед його аудиторії. Як правильно його провести, читай у нашій статті.
Трафік – це рівень відвідуваності сайту. Які види трафіку виділяють, дізнайтесь тут.
Соціальні фактори та методи SEO просування
Соціальні мережі та їх значущість для просування веб-ресурсу нині не можна недооцінювати.
Системи пошуку враховують при ранжируванні сайтів такі критерії:
Пошукові системи «ловлять» соціальні сигнали, пов’язані із заданим ресурсом.
Свіжий контент, періодичність його викладання допомагає досягти лояльного відношення систем пошуку. Тобто найпростіше посунути до ТОП-3 не старий контент, а найсвіжіші сторінки та нову інформацію.
Дуже важливо стежити за якістю вмісту ресурсу. Необхідно якнайчастіше викладати унікальну актуальну інформацію, максимально релевантну запитам користувачів.
При додаванні кожної нової сторінки не можна забувати про обов’язкове прописування title та description.
Обов’язковий контроль якості оформлення сторінки, відстеження єдиного стилю та форми подання інформації.
Чим зручнішим сайт буде для користувачів, тим вища ймовірність опинитися в ТОП-3 і отримати ще більший трафік.
Для максимальної ефективності роботи ресурсу та формування позитивного відношення систем пошуку необхідно ретельно стежити за рівнем вмісту записів у соціальних мережах, відгуками, оцінками та коментарями користувачів усіх соціальних груп, рівнем активності передплатників.
Комплексна планомірна робота над сайтом та супутніми йому групами обов’язково призведе до підвищення ранжування ресурсу пошуковими системами, що, у свою чергу, забезпечить хороший трафік потенційних покупців/користувачів.
Якщо не впевнені у просуванні сайту власноруч, звертайтесь до професіоналів. Створення, адміністрування та просування сайтів +380681060507