Інтернет магазини тепер уже не дивина. Зараз їх тисячі та різноманітність пропонованих ними товарів не піддається рахунку. Продається все від канцелярської кнопки до космічного корабля. Тут іде не жартівливий бій за кожного клієнта, вірніше, за його гаманець.
Інструкції, як створити успішний інтернет магазин, не існує. А ось каталог статей, як досягти успіху в торгівлі, є. Вам дадуть сотні порад на цю тему і, як правило, щось спрацює, а щось виявиться пустушкою. І справа зовсім не в тому, що раду дають необізнані в торгівлі люди, просто зараз рада не спрацювала, не існує 100% стратегії в торгівлі.
Сайт інтернет магазину має бути незабутнім, як цього домагатиметься продавець, його справа. Назва магазину має легко запам’ятовуватися, навіть має асоціюватися з пропонованим товаром. Також можна в каталозі розмістити посилання на магазин. Каталог має багато розділів і в нього заглядають тисячі читачів, розшукуючи статті з тією чи іншою інформацією, тому додаткові відвідувачі вам забезпечені.
Можна опублікувати статтю безкоштовно в каталозі з інформацією про новинки та нові технології, що застосовуються для їх виготовлення. Начебто б і не реклама, але читач, істота цікава, от і загляне до вас на хвилинку.
Адже головне залучити покупця, створіть білий каталог статей із короткою інформацією про кожен виріб, поділіться привабливими сторонами товару з читачем. Він за це будемо вам вдячний, можливо інша інформація про виріб йому і не знадобиться. Можливо, хтось із потенційних покупців захоче в каталозі поділитися своєю думкою про виріб, адже чим більше відгуків, тим і попит вищий.
Можливо, хтось побажає в цьому каталозі розмістити статтю з відповідної тематики. Це буде гарна ідея урізноманітнити інформацію про товар або інтернет-магазин. А якщо ще автор не забуде розповісти про подарунки та бонуси на продукцію, що купується, то потік відвідувачів вам забезпечений.
Каталог статей без зворотного посилання розповість про аналогічні інтернет магазини звичайно без адрес, повинен потенційний покупець знати і про інші інтернет магазини. Звичайно, це дещо ризиковано, але у торгівлі має бути здорова конкуренція, інакше це не торгівля, а просто точка збуту продукції. Та й покупця має бути вибір, чим він багатший, тим цікавіший, адже без нього і покупка не принесемо бажаного задоволення.